fredag den 30. april 2010

Film: Roman Polanski's Skyggen

I går smuttede Ægtemanden og jeg i den lokale biograf med Svigermutti og så Roman Polanski's Skyggen. Der var delte meninger om den. Svigermutti og Ægtemanden kunne godt lide den. Jeg synes også at den var godt, men langtrukken. Jeg blev ved med at vente på det spændende, filmen byggede lidt op til at lige om lidt så blev det spændende, men nej det kom lige som aldrig.

Skuespillerne gjorde det dog rigtig godt, Ewan McGregor spillede helt fantastisk!!! Og så var det lidt sjovt at se Kim Cattrall i en anden helt anden slags rolle, end jeg plejer at se hende i (Samantha i Sex and the City).



Om du skal se smutte ind og se den... Tja, jeg ved det faktisk ikke, for selv om jeg synes den hang lidt på spændnings feltet, så sidder jeg også med en følelse af at have fået noget ud af at se den. Kan bare ikke lige sætte min finger på hvad :)

Jeg er ikke filmanmelder, jeg kender intet til Polanski, og jeg har kun set forfilmen til den en gang. Så jeg kendte ikke rigtig noget til filmen inden og det her er bare min helt personlige mening :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar