torsdag den 14. oktober 2010

Fint forklæde

Min veninde faldt over det her fine forklæde, da hun osede rundt på diverse netshops. Hun mente at det måtte være lige noget for mig og jeg må give hende ret :) Jeg synes det er fint og meget sjovt, og det er jo ikke så dårlig en kvalitet :) Det har en skøn fornemmelse af 1950'erne over sig og jeg er vild med det :)



Det koster 349,-, er fra Rice og kan købes lige her. Jeg ville nok købe det helt til højre, lige mine farver :) hvad synes I? Sjovt, fint eller usmageligt? :)


...

2 kommentarer:

  1. De er meget sjove, jeg synes at Rice er rigtig gode til at lave nogle fede ting. Har selv en del fra Rice. Jeg er også mest til det til højre.

    SvarSlet
  2. Jeg kan især godt lide at Rice altid har så mange farver på deres ting... Jeg er VILD med farver, jo flere jo bedre og gerne blandet godt sammen :)

    SvarSlet