onsdag den 27. oktober 2010

Noget så smukt...

Denne her post har intet med mode at gøre. Ville bare lige vise jer min udsigt i morges.



Jeg bor i et skønt hus temmelig langt ud på landet i en lille landsby og jeg elsker det!!! Her kan jeg rigtig følge årets gang og er vild med efterårsfarverne som er alle steder pt. Og denne her solopgang, er den ikke fantastisk?? :)

Ellers er det ikke rigtig min dag i dag, har indtil videre smadret en glaslysestage i 100 stykker, tabt en flaske ketchup som også smadrede og der var derfor ketchup ud over hele køkkenet. Og mit sidste glansnummer er så, at tabe en colaflaske. Tror måske jeg bare sætter mig helt stille i sofaen indtil Ægtemanden kommer hjem. :)

God dag derude, håber I har lidt mere held end mig!! :)


...

2 kommentarer:

  1. Wauw det er virkelig en flot solopgang!!

    Jeg håber, at du har lidt bedre held resten af dagen ;) (Kender i øvrigt godt den slags dage :S)

    SvarSlet
  2. Ja det var virkelig smukt!!! :) Og desværre så kan et kamera jo slet ikke vise, hvordan det virkelig så ud :)

    Mit held blev lidt bedre, men jeg lod altså Ægtemanden om at reagere i køkkenet, turde ikke andet :)

    SvarSlet