mandag den 4. oktober 2010

Shoppingliste/skattejagt efteråret 2010

Jeg har sat mig selv på budget denne måned, vi har nogle ting til huset som der skal bruges penge på, og det betyder, at mit shoppebudget denne måned er på 1000,-.

Jeg har nogle basis ting som min garderobe trænger til og min udfordring i denne måned bliver en slags skattejagt. For stod det til mig, så smuttede jeg i Gudrun Sjøden butikken på Fiolstræde og shoppede det jeg havde brug for. Det er god kvalitet og det er bæredygtigt design, som er lige noget for mig. Men i denne måned bliver det anderledes. Jeg skal bruge disse ting og jeg har 1000 kr. til at købe dem på.

  • 2-3 langærmede t-shirts i forskellige farver (bruger dem under alt gennem hele vinteren)
  • 1-2 langærmede tunikaer/kjole
  • 2 par sorte strømperbukser 100 den fra H&M  + 1-2 par i farver og måske mønstre
  • striksokker i forskellige farver (tænker at jeg overtaler min mor til at strikke dem for mig)
  • læderhandsker med lidt længde ved håndledet
  • Håndcreme, øko
Hvis der er penge til det, så kunne jeg også rigtig godt bruge en cardigan eller to, et par veste og et par leggins. Meeen det er ikke meget nødvendigt.

Det er min efterårsshoppingliste, hvad er din? Og har du overhovedet gjort dig tanker om, hvad du mangler i garderoben eller shopper du mest impuls??

2 kommentarer:

  1. SUPER indlæg! Du er ikke den eneste med garderobemangler - har lige forfattet et lign. indlæg, tak for inspirationen. Har linket til dig... *SS*
    Bliver spændende om du kan holde budgettet!
    /Maria.

    SvarSlet
  2. Glad for at du kunne lide det :) Det har faktisk ligget længe, hvor jeg tænkte at det måske ikke var så interessant.

    SvarSlet