fredag den 5. november 2010

Back to the living :)

Mine skuldere er meget lette pt og jeg aner slet ikke hvor jeg skal gøre af mig eller hvad jeg skal lave. Har været til eksamen i et nu afsluttet fag og forsvaret en opgave, som jeg har arbejdet på i 2 måneder. Det er helt underligt, at det er overstået.

Jeg beklager virkelig stilheden her den sidste uges tid, men overskuddet har bare ikke været til andet end eksamensfokus og huske at være konekæreste for ham den søde Ægtemand jeg har.
I går tog jeg en pause midt i det hele, trængte til at tænke på noget andet. Så jeg tog i Lyngby storecenter med en veninde og hendes baby og vi fik shoppet lidt og spist lækker sushi.

Det eneste jeg fik købt var lidt småting til at lave øreringe med, så i går aftes mens jeg sad og mumlede min fremlæggelse højt for mig selv, fik jeg lige lavet disse tre par øreringe:



Synes det er så hyggeligt, at sidde og lave den slags og så er det en rigtig rar ting at kunne som pædagog, at være kreativ med børnene.

I aften skal vi fejre min eksamen med middag med nogle gode venner :)

Hvad skal I lave i aften?


....

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de øreringe! Jeg elsker også at lave smykker, det er super hyggeligt.
    Lyder da til, at du får en god aften! Manden og jeg er begge syge, så vi sofahygger og plejer hinanden!
    Forstår godt, at du lige skal komme ovenpå igen! *SS*
    Rigtig god weekend!
    Knus fra Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er de super fine:-) Har du fået resultatet af eksamen endnu.?

    SvarSlet