torsdag den 31. december 2009

Mulberry ønske

Jeg har jo fået et par gavekort til Mulberry, og var inde og gramse lidt forleden (venter lige på udsalget, før jeg smider penge derinde). Og herhjemme bliver hjemmesiden flittigt besøgt. Kom til at kigge på deres nyheder og jeg er FORELSKET!!! I den brune Alexa model (Opkaldt efter Alexa Chung, selvfølgelig)!!! Jeg må have.... Jeg planlægger straks en større spare runde. Ved ikke helt hvordan det kommer til at passe med mit nytårsfortsæt, måske der skal lave en undtagelse når der kommer til Mulberry?? det må jeg lige finde ud af og så må jeg lige få lavet mine regler.

2 kommentarer:

  1. Hej, ved du hvornår Mulberrys udsalg starter?

    SvarSlet
  2. Hejsa...
    Undskyld jeg først svarer nu, får ikke mails når der kommer kommentarer på mine indlæg. Ja det starter på lørdag, men den søde ekspedient i butikken på strøget var ikke helt sikker på at det blev til noget. På hjemmesiden står der dog den 30/1 :)

    SvarSlet