torsdag den 31. december 2009

Nytårsfortsæt 2010

Sidder I også derude i blogland og reflekterer lidt over 2009? og måske lave lidt nytårsfortsæt for 2010?

Jeg har haft mange tanker om 2010. Jeg synes at tallet er sådan lidt magisk, og jeg håber at det bliver et fantastisk år med mange skønne oplevelser. 2009 var intet dårligt år for mig, men jeg er sikker på at 2010 bliver helt fantastisk. Jeg har tænkt meget over alt det med klima, økologisk, fair trade, bæredygtighed og at tage sig lidt af dem som ikke har så meget. Og det skal jo heller ikke være en hemmelighed at jeg er vildt begejstret for Julie og hendes projekt.

Så mit nytårsfortsæt for 2010 er at shoppe med en samvittighed. Shoppe økologisk og bæredygtigt. Især når det gælder fødevarer, husholdningsprodukter og tøj.

Jeg skal lige have lagt de rigtige "regler" for det, påtænker lidt at spørge Julie til råds :) Så Julie, tænk din mail :)

Til alle jer andre (og Julie, selvfølelig også!!) - GODT NYTÅR!!!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din beslutning om et bæredygtigt nytårsforsæt. Det er dejligt, at flere og flere vil tænke mere bæredygtighed i hverdagen - det vil jeg også selv, for man kan altid blive lidt grønnere end man er i forvejen. Og jeg tror det er det helt rigtige, at tænke bæredygtighed i forbindelse med forbrug - kroner og ører er den vigtigste stemme; det er der vi som forbrugere virkelig kan give vores mening til kende. Så rigtig godt og bæredygtigt nytår til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak! Kan mærke på mig selv at det er en rigtig stor beslutning for mig og jeg har godt nok været ved at springe fra mange gange inden.
    Men jeg synes at vi skylder hinanden og vores børn, at handle forsvarligt, så de kan vokse op i et miljø, som er sundt for dem.
    Er meget spændt på det næste års tid, har meget at lære om hele det koncept jeg kaster mig ud i, det skal nemlig ikke bare lyde smart og frelst, jeg skal helst også vide hvad jeg taler om :)

    SvarSlet