tirsdag den 5. januar 2010

Shopping, kind of....

Mens alle andre shopper på udsalg, så ligger jeg syg herhjemme. Og ja jeg kunne jo bare shoppe online, meeeen jeg har jo et shoppestopog et nytårsfortsæt at tage hensyn til. I mit hoved så gælder shoppestoppet sådan mest tøj og den slags og derfor er det da helt okay at jeg har brugt penge og lige har tilmeldt mig et yogakursus :) he he he, jaeh man kan vel altid finde smuthuller... Glæder mig meget til at komme igang. Har dyrket yoga i mange år, men mest hjemme og jeg glæder mig til at komme på et hold igen og få noget vejledning.

Så er der også røget en lille bitte rejse i indkøbskurven. Ægtemanden og jeg trænger til nogle dage væk fra sne, arbejde og alt det andet, så vupti vupti - om ikke så længe så smutter vi til Barcelona :)
Det bliver rigtig godt, elsker at rejse og har aldrig været i Barcelona. Nogen der har nogle gode tip til bæredygtig shopping i Barcelona??

4 kommentarer:

  1. Lækkert med en tur til Barcelona, jeg vil selv så gerne derned igen - det er en fantastisk by!

    SvarSlet
  2. Har aldrig været der, så vi mangler lidt inspiration. Har været på biblioteket og låne lidt bøger om byen, så vi kan få nogle gode idéer, men hvis du har nogle gode tips så bare kom med dem :)

    SvarSlet
  3. Hej :) Jeg ville bare lige sige hej og velkommen på det bæredygtige hold :)

    SvarSlet
  4. Hej VintageZebra

    Tusind tak, har tjekket din blog og den ser meget spændende ud :)

    SvarSlet