mandag den 4. januar 2010

Stilhed før stormen...

Jeg ved godt, at her er meget stille i øjeblikket. Skal lige have indstillet mig på, at jeg skal hente min inspiration og mine tøjdrømme andre steder end hvor jeg plejer. Og så ligger jeg syg, det hjælper heller ikke på det. Og mit kamera er forsvundet. Har ellers nogle billeder jeg gerne ville vise jer. Blandt andet så startede jeg 2010 i et outfit, der var 30 % bæredygtigt. Det er da en meget god start, når man nu tænker på mit nytårsfortsæt.

Når jeg nu ligger syg, så er det godt at jeg har et lille lager af tøsefilm (og at tv3+ stadig sender Topgear hver dag). Så i dag har jeg set "En ægte mand" og "Han er bare ikke vild med dig". Kunne bedst lide " Han er bare ikke vild med dig". Kan godt anbefale den og har set at den er til en fin 50'er i Fona, for dem som er interesseret :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar