fredag den 30. april 2010

2 for 1

Two for one er en ny bog med dabat kuponer der er udkommet 1. april. Ægtemanden og jeg har længe snakket om at kigge nærmere på konceptet og nu har vi lige siddet og luret lidt rundt. Umiddelbart ser det jo godt nu, køb mad til en, få tilsvarende gratis.



Bogen koster 299,- og der er 240 annoncører i. Men vil vi få det brugt? Kan det betale sig?

Vil meget gerne høre fra nogle af jer derude, hvad I synes om det eller hvis I ligefrem allerede har købt bogen. Smid gerne en kommentar eller skriv en mail, mailfordreamscometrue@gmail.com

Skal vi købe eller skal vi ikke købe?? Hvad synes du?

PS. Dette er ikke en reklame for at I skal købe den.  Det er bare mig og Ægtemanden der er nysgerrig.

6 kommentarer:

  1. Hm den har jeg ikke hørt om før. Måske man skulle læse lidt mere om den.. Det lyder da ret sjovt.

    Lån den på bib og stjæl alle kuponnerne ;) Hihi :)

    Tine
    Fairytine.blogspot.cm

    SvarSlet
  2. He he jeg tvivler stærkt på at biblioteket har købt den hjem :)

    Vi besluttede os til at købe den, så skal nok fortælle lidt mere om den når vi modtager den :)

    SvarSlet
  3. Spændende. Jeg har også tænkt over, om det kan betale sig. Bor jo ikke i Kbh., men skal da nogle ting derovre snart.
    (Tak for din kommentar i øvrigt ang. min fars bisættelse. :o))

    SvarSlet
  4. Hej søde Beam
    jeg ved ikke hvor meget der er uden for KBH, men så at der bla. var rabatter til Ålborg Zoo... Skal nok skrive en anmeldelse lige så snart jeg sidder med bogen i hænderne :)

    Og selv tak, jeg føler virkelig med dig. Har heldigvis både min mor og far, men har desværre prøvet at miste personer som jeg var meget tæt på. Så hang in there, søde!!

    SvarSlet
  5. ^Så kom jeg endelig i tanke om, hvor det var jeg havde kommenteret ang. den Cph-bog. :o) Lyder godt med en anmeldelse. Kommer snart nogle dage til staden, nemlig.
    (Og tak igen for din medfølelse - det er stadig meget hårdt for mig...Øv.)

    SvarSlet
  6. jeps, det var jo lige her :) skal nok lige få taget mig sammen til at lave en anmeldelse af den, har modtaget den, men endnu ikke afprøvet konceptet. Men det kan vist kun betale sig, hvis man går meget ud i KBH, der er to ting i Ålborg hvor man kan få rabat, ellers foregår det alt sammen i KBH.

    Ikke fordi det hjælper noget som helst, men det tager tid søde Beam, lang tid!! Det bliver nemmere, men de bliver aldrig glemt. Og det er også sådan det helst skal være. Så giv det tid og giv dig selv tid til at være ked af det!! :) Du har al min medfølelse og jeg sender dig et stort kram!!!

    SvarSlet