lørdag den 1. maj 2010

Praktisk køb

Jeg har gjort mig et meget praktisk køb af to årsager:

Nr. 1 - Jeg skal til Island til sommer og der indebærer en hel del ting udendørs i en temperatur, som endnu er uvis (ca. 15 grader) og en del bevægen rundt i landskabet.

Nr. 2 - jeg læser til pædagog, med interesse inden for børn og unge området. Det betyder, at jeg temmelig tit finder mig selv på en legeplads eller på vej i skoven med de kære børn.

Disse to grunde tilsammen gør, at jeg indimellem er nødt til at købe noget særdelse praktisk tøj, for det er bare nemmest og rarest på den måde. Ingen gider rundt og fryse og være våd af alt det regn der falder her i DK, eller jeg gør ihvertfald ikke :)

Så derfor har jeg købt denne fine sag:



En softshell jakke fra Klimanock, købt i Sportigan til bare 300,- Jeg har allerede taget den i brug, både på en gåtur og en cykeltur og den fungerer fint. Den er faktisk temmelig varm, lidt varmere end jeg havde troet. og så er jeg bare vild med farven, som er meget pink (lykkedes mig ikke helt at fange med mit lille kamera). Så nu I ser en pink pæd.stud fare omkring, så vink lige og sig hej :)

3 kommentarer:

  1. Det vigtigste, når du skal til Island, er regntøj. Jeg har været der 5 gange. Vejret vender på en tallerken og skifter fra høj sol til øsregn på 2 minutter.

    Er misundelige... Savner sgu Island.

    SvarSlet
  2. OK, har du andre gode råd?? Det er ikke mig, som har bestemt rejsemålet denne gang, og jeg kender ikke så meget til island :)

    He he som en rigtig pæd.stud, så har jeg selvfølgelig masser af regntøj, 3 regnjakker og to par regnbukser :) mangler bare sådan en fin regnhat, en sylvest, hedder det ikke sådan??

    Du hopper bare med i kufferten søde Natascha :)

    SvarSlet
  3. Hehe, hvor er den fin... Er vild med farven!
    Jeg er også i gang med at invistere i praktisk tøj (og fodtøj), manden min har lokket mig på vandretur i Norge... *SS*
    Men Island lyder sørme lækkert, skulle jo være helt fantastisk!

    SvarSlet