tirsdag den 12. oktober 2010

Genbrugsshopping, ups!

Jaeh jeg skulle jo kun købe ting, som stod på min liste. Meeeen det er jo ikke altid at genbrugser har lige det jeg har på listen. Og til de lave priser, som jeg kom til at shoppe for, så er det ok :)

Jeg faldt bla. over disse lækre sko fra New Balance. De er i perfekt stand, stort set ikke gået i og i de fedeste efterårsfarver. Og så er de som en drøm, at gå i. Til den nette pris af 45,- ja da måtte de altså med hjem!!

Med blitz:


Uden blitz:




er de ikke fede?? :)

...

2 kommentarer:

  1. Det var da noget af et kup! Det er super fede! :D

    SvarSlet
  2. Mon ikke, de var det første jeg spottede i butikken og gik rundt og krammede dem indtil jeg fik betalt :) Er så glad for dem, har gået i dem i to dage nu og de er fantastiske at have på :)

    SvarSlet