tirsdag den 12. oktober 2010

Ønsker om lidt vinter...

Ja altså vinter tilbehør :) Kender I butikken http://www.superlove.dk/? det er en af mine ynglings butikker, både på nettet og in real life (ligger på nørregade i KBH). De har så mange lækre ting og jeg kan altid finde noget at bruge penge på (surprise!!)

Fandt lige disse fire ting, som meget gerne måtte finde hjem til mig:

Jakke fra Whiite til 2.000,- Den er så fin og enkel og så gør det mig faktisk intet at den er i sort (meget ulig mig)



Cardigan fra Birds til 800,- i den smukkeste lilla farve. Er vild med detaljerne på det, halsen, lynlåslommerne og strikmønstret.



Bæredygtige støvler fra Ground Hog i økologisk lammeskind til 1.400,-. De ser så behagelige ud og så er jeg ret vild med at de er meget miljøvenlige!!



Sjove øreringe med tyrehoveder fra Designdokter til 250,-.



Hvad siger I? Noget der tiltaler jer? :)


...

3 kommentarer:

  1. Det var da godt nok en fin hjemmeside- tak for tippet! En masse gode ting samlet på et sted :)!

    SvarSlet
  2. Støvlerne er fede. Og så ser de dejligt varme ud!!

    SvarSlet
  3. Ohhhappy: Ja det er en rigtig lækker hjemmeside, har handlet der et par gange både online og i den fysiske butik og det er god service begge steder :)

    Tine, JA er så vild med støvlerne. Hvis ikke det var fordi at jeg lige har lavet et indlæg og støvler hvor det gik op for mig, at jeg har 17 par, så røg de da hjem til mig. Meeen legen må jo stoppe et sted :)

    SvarSlet