onsdag den 20. oktober 2010

Liv forude....

Så er jeg stort set på benene igen. Kan virkelig ikke anbefale sådan en omgang madforgiftning!!!

Er stadig lidt svag og har slet ikke nogen appetit endnu = "skøn" slankekur, har tabt 3 kg på 4 dage, ups!

Nå min dag i dag skal gå med opgaveskrivning og familiehygge i aften. I morgen kommer min skrivemakker og så skal vi banke den eksamensopgave helt færdig, så vi lige kan holde 3 dages efterårsferie. Og i morgen aften får jeg huset fuld af skønne tøser til endnu en af mine "tøj-bytte"dage. Det plejer at være så hyggeligt!!

I går havde jeg den bedste dag, den må I høre om senere :)



...

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er i bedring.

    Sådan en tøj-bytte-dag er virkelig en god ide. Jeg har selv være med til en tøj-bytte-aften, og ikke nok med at det er hyggeligt, så kan man jo også få nogle skønne ting med hjem, og komme af med sit eget.
    God fornøjelse:-)

    vis os hvad du får byttet dig frem til:-)

    Susan
    http://annasmorblogger.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jaeh det er altså en lettelse at komme ovenpå igen efter sådan en omgang... :)

    Det er en super god ide og så er det skide hyggeligt. Jeg har lagt hus til de sidste par år og vi gør det en 3-4 gange om året. Så får vi lige ryddet lidt ud og nogle af tingene går så på omgang, fordi der er flere der er vilde med det, så vi er gode til at deles :)

    Skal nok vise frem, jeg fik MEGET!!! :)

    SvarSlet