fredag den 22. oktober 2010

Kærestehygge og shopping

Så begynder det at lysne lidt for mig, synes jeg :) De sidste par uger har været meget præget af eksamen og sygdom og det er ikke den bedste kombi, hvis der også skal være lidt overskud.

I går blev vi endelig færdige med vores opgave. Den skal afleveres på mandag, så nu er der lige 3 velfortjente feriedage!!! SKØNT!!!

I tirsdag holdt min dejlige Ægtemand og jeg kærestedag. Det var en aftale, vi havde haft længe og han havde taget fri. Vi var ikke helt på toppen efter madforgiftningen, men vi tog den med ro og hyggede os. Jeg havde jo planlagt nogle indkøb, og de skulle bringes i hus. Så vi startede i Fields, hvor jeg fik købt 3 langærmede t-shirts i forskellige farver, 3 par strømpebukser - to par sorte og et par orange-røde, 1 lang t-shirt såden lidt kjole agtig, to tunikaer og en lang cardigan. Jeg brugte lige knap 900 kr og det var jo helt inden for mit budget :)


Cardigan fra Vero Moda til 159 kr.


Tunika fra Bilka til 149 kr


Tunika fra Bilka til 179 kr


Stømpebukser fra H&M, de sorte er de klassike i 100 den til 69 kr og de røde er i 40 den til 29 kr.


Det var rigtig rart at have et mål og gå efter det. Lidt kedelig indkøb, men de bringer liv til meget af det jeg har i forvejen og det er jo ikke skidt :)

I går holdt jeg tøj bytte dag for en bunke veninder og jeg må sige, at jeg fik skabet fyldt! Men det må I lige høre med om i et andet indlæg, om lidt kommer min søde Mutti med lækker frokost :)


...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar