lørdag den 23. oktober 2010

Tøj bytte veninde dag...

I torsdags havde jeg besøg af en bunke veninder, som alle havde ryddet ud i deres skab. Vi byttede på kryds og tværs og tøsehyggede i mange timer, den sidste gik først hjem kl. 23, så det var bare en dejlig aften :)

Jeg fik virkelig meget, så bliver nødt til at dele det lidt op, for det hele kan virkelig ikke være i et enkelt indlæg.

Så jeg kan starte med disse flotte toppe:

Fra Masai. Jeg havde en forestilling om at det er totalt konet, men den sidder sinpelthen så flot på mig. Måske er det bare mig der er blevet konet? :) Denne her er grå og sort stribet, med meget små striber og så lettere asymetrisk.


Også fra Masai, med bindebånd under brystet i en lækker grøn farve, som er en smule mere frisk end på det her billed:


Fra Lysgaard:


Holder du nogensinde sådan en aften med dine veninder? Det kan varmt anbefales.

...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar