fredag den 22. oktober 2010

Kærestedag og anbefaling....

I tirsdags havde jeg en fridag sammen med min søde Ægtemand. Vi startede dagen med en shoppetur i Fields. Derefter kørte vi ind til centrum, hvor vi spiste frokost på Sporvejen.

Har desværre ingen billeder derfra, for jeg havde intet kamera med. Men vil godt lige komme med en anbefaling. Det er super gode burgere til en meget rimelig pris.

Vi brugte en kupon fra Two for One bogen og vi endte med at betale ca. 130 kr for frokost for to personer inkl. drikkevarer. Det er da billigt!

Burgeren var super god!!! Vi fik begge to en bacon cheese burger (jeps, vi smovsede, gjorde vi!) med bådkartofler til. Vi kunne sagtens have delt en omgang af bådkartoflerne, for der var rigeligt.

Det er ikke sidste gang, jeg har været der... :)


...

7 kommentarer:

  1. Måske man skulle tage derhen i morgen, hvor jeg skal ud med en veninde.
    Har netop set two for one - bogen igennem for hvor man skulle tage hen:-)

    SvarSlet
  2. kan virkelig anbefale stedet, der er super hyggeligt og det er lækker mad!! :)
    Skriv lige hvad du synes, hvis du tog derind :)

    SvarSlet
  3. Min veninde blev desværre syg, så er ikke kommet afsted:-(

    SvarSlet
  4. Øv, så må du have det til gode!! :)

    SvarSlet
  5. Ja det er jo det, vi skal afsted den 12 i stedet for:-)
    Regner med også at få brugt nogle drinks-koponer:-)
    Har du været andre steder i bogen.?

    SvarSlet
  6. Nej jeg har ikke, min mand har bla. været på noget med cafe sankt petri eller i den stil og det havde været rigtig godt...
    Har desværre ikke fået afprøvet så mange af dem, da vi købte hus kort tid efter vi købte bogen og ja, pengene vokser jo ikke på træene, selvom det er halv pris :)

    SvarSlet
  7. Nej det er jo desværre lige det:-)

    SvarSlet