mandag den 1. november 2010

Ønsker til jul: smykker fra Kobra

Jeg så lige et indlæg fra Malsen, at hun har en konkurrence kørende, som slutter i dag, så skynd jer hvis I vil nå at være med :)

Bagefter smuttede jeg lige forbi Kobras hjemmeside og hold da op, jeg fik lige fyldt ønskelisten op. Der er meget rimelig priser, de holder sig. Nu kender jeg selvfølgelig ikke kvaliteten af smykkerne, men til de priser så går det nok.

Jeg skal ikke shoppe så meget resten af året, for nr. 1 har Ægtemanden snart fødselsdag og han skal da i den grad fejres. Og nr. 2 så er det snart jul, og det koster altså.

Så de her ting er røget på min ønskeliste (+ en del flere ting fra Kobra, men jeg kan jo ikke vise jer hele hjemmesidens indhold, det er jo ikke en reklame det her):

Ur i halskæde, så fint og lige mig:


Gammeldags herrelommeur i halskæde til 399 kr - I'm in love!!!:


Den smukkeste ring til 399 kr. Den vil passe min finger så smukt, så smukt!!!:


De fineste hjerteøreringe til 179 kr. Jeg har et eller andet med hjerter, så de er så positive og ja, fulde af kærlighed og det er jo ikke så skidt, vel? :)


Ohh ja jeg kunne købe det hele!!!

Er du begyndt at lave din ønskeliste til jul?


...

3 kommentarer:

  1. Kobra laver bare så fine smykker - er vild med øreringene. Jeg har også begyndt at skrive ønsker! *SS*

    SvarSlet
  2. Så fine ting! Jeg så også nogle lækre ting derfra til pressedage, skal helt sikkert tjekke det mere ud :D

    SvarSlet
  3. I am in love in Kobra smykker :) har brugt mange timer derinde de sidste par dage, længe leve overspringshandlinger :)
    Uhh Emilie, lyder spændende, måske du også laver et indlæg om det? :)

    SvarSlet